haha, jag är elak ;o

Förut när jag,johanna,wicki och antonia skulle gå hem så gick vi och snackade massa skit, ni vet som tjejer gör ibland? ;)
Jo, och så berättade jag om en tjej som jag har typ bråkat med och skit, men hon tror typ vi är kompisar ? :O Och så hade hon tagit massa ego-pix och lagt ut på bdb, där hon ser ut som en idiot. Ni vet, man håller i cameran med båda händerna, tittar rakt in i cameran, hemskt sminkad, fult hår och munnen helt alvarlig?
jo, och så kom hon typ en bit bakom oss. Antonia ba;
- tyst, hon kommer nu.
- oj.
-Säg hej nu elvira!
*hon är typ bredvid/lite bakom oss*
-hej.
-hej.
-snygga bilder du hade på bdb i går! *ljuger*
-tack. *ler och tror på mig? :O*
- Vad elakt elvira!
Sen typ skrattade vi och hade skit kul. (omg, hoppas hon inte läser det här! :O :'s ) haha!
visst är vi snälla? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0