Hur man får taylor lautner på kroken!

Jo, vet ni?!
Jag och wicki (eller mest jag, wicki kom mest på saker till varför den inte skulle funka!)
Har kommit på en plan hur man ska få träffa den super duper söta killen med magrutor som heter Taylor Lautner!
Haha, så fett smart asså!

Jo så här gör man;
Först tar man reda på när Robert Pattinson kommer till Sverige! (vi räknar med att Taylor inte är med!)
Jo, och så klär man ut sig till pippi långstrump (alla vet ju vid det här laget att han var kär i henne som barn) och tränger sig före alla andra, så man står längst fram. Sen så måste man ju dra uppmärksamhet till sig, och det är vi bra på! hihi.
Sen så ger man ett kort med oss två på när vi är utklädda som vi skrivit våra nummer på baksidan, och ger det till han, som kanske har så bra humor så han uppskatar oss (!) så han tar emot kortet och visar det för Taylor (kanske när nästa film spelas in?) och han får se våra nummer.
Några minuter senare ringer det i våra telefoner, och det ska vara Taylor som ringer, annars kommer (iaf) jag bli skit sur! haha!


Visst är vi bara för smarta? :d


Skit att jag och Julia (halvkusin) och kajsa har klippt sönder våran pippi peruk. F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0