hej...

...Har varit hemma ett tag nu, men datorn krånglar och vill inte ha med mina bilder att göra :O

B-språk -
Hade glömt min nyckel hemma, och ingen lärare var i lärarrummet, där jag har min extra-nyckel, var där, så jag gorde inte såå mycket den lektionen! :'O

Matte -
Fick en ny matte-lärare. Fattade aldrig om han bara var en vikarie eller våran riktiga nya lärare! hihi.
Men jag fattade typ ingenting av vad han "förklarade", försökte förklara en uppgift för mig och marie i en kvart, och jag fattade ingenting :O kanske är lite trög? haha.

möjligheternastid - Läste min bok, kärler & småspik, men sen så ville ju wicki ha en ny bok, såklart ;) :P så jag fick ju följa med henne. Undra hur länge hon har denna bok?! haha! elak jag är :'S


Mat -
Satt med wicki! och sen så typ blåste vi erik, haha! my god vad kul det var! haha!

rast - Oh my god, måste berätta! det var en kille, som gav mig choklad för 60 kronor :O fast jag käkar ju inte godis, så jag sa ju det, han vart typ skit deppig. Men jag sa ju till han i går att jag inte käkade godis...
Kanske borde lyssna lite? ;P hihi.

Bild - Vi fick en ny lärare där med. eller våran "vanliga" bild-lärare ver egentligen bara en vikarie, så vi fick våran "riktigt riktiga" bildlärare i dag. Hon hade vart mamma ledig. Så vi skulle en bild som beskrev oss och vad vi gillade att göra.
Jag och wicki gjorde typ likadana, hihi, och det var maassoorr!!

No - Först var vi med marianne, vi typ tittade i mikroskop (eller vad det heter) på lökar. röd-lökar. haha. jag och wicki trodde det var en grön mask på våran! haha. Men det var typ någonting annat... Jag fattade alfrig vad, men jag tror fortfarande det var en mask ;)

läx läsning -
mama messade och sa att hon kunde komma och hämta oss, så vi gick upp till gläntan på läx-läsning. Vi gjorde svenska och matte :'D Sen så såg jag att kameran låg i min väska, så det vart nåågra bilder i dag!
fast jag och wicki satt mest och snackade skit om allt och alla och sörplade te. haha!

Nu har typ hela eftermiddagen gåt åt till att äta mat, käka glass, blogga, kolla runt på internet och försöka ladda upp bilderna! :O

hihi, vilket liv jag har! ;)

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0