Hellu babes!

Tjo!
Alla haft en bra dag? :)
Själv har jag vart i skolan... läxförhör! :'S
Men vilken tur att jag är så duktig så jag pluggade i går! hihi.

Gympa - Körde badminton, typ "rund-badminton", ni vet som rund pingis, fast med badminton. haha. Sen körde vi basket. Valle, ni vet min gympa lärare? typ sprang han in i mig, omg vad ont jag fick typ i haden och i tån, usch! tyck synd om mig! ;O

Svenska -
Ehem, varken jag eller madde kommer i håg vad vi gjorde, så det måste ha vart något välldigt tråkigt! :O mihihi.

no - Då skrev vi klart frågorna om något skit. haha. Sen skulle jag, madde och wicki till data-salen som ligger typ i andra delan av skolan?Och Madde ba rykte upp dörren, och så satt 9:b där och alla ba glodde på oss. Shit vad piinsamt det var! tur att det var 9:orna, dom slutar ju i år! haha.

Lunch - Usch vilken snusk-mat det var! passa till en uteliggare? haha, elakt! :O Satt med wicki stumpan, som btw är på sjukhus nu :S

so -
Såg på en film, "twister" hette den typ? och sen 5 i 1 så stack wicki, hon skulle ju till sjukhuset i karlstad :S får inte säga varför, men hoppas verkligen att allt är bra! puss, hoppas allt blir bra gumman! <3

Engelska -
Japp, ni hörde rätt! Vi slapp matten! *happy* men det var läx-förhör! Men tror faktiskt jag kan vara så kaxig så jag säget att jag tror att jag fick alla rätt ! :D
Sen skulle vi jobba i "work-booken", och gå när vi var klara! Så vi slutade 10 i 2 i stället för halv 4!! :D

Sitter hemma hos madde nu! :) Lånade hennes systers dator, så jag kunde lixom blogga! Madde ville se "bakom kuliserna" haha *båda skrattar* nu ska vi gå och käka nudlar!


Ni vet att ni älskar mej
XoXo
Elviz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0