Hemma!

hajsan!
I dag har det vart dålig uppdatering, för jag har vart i säffle hos farmor och farfar.
först åkte vi (såklart) dit, hem till farmor och farfar. Sen så åkte vi till deras nya lägenhet, dom ska flytta! Fast typ till ett ställe som ligger 10 minuter bort? en 4 rumare, som var fett nice! skit snygg! vill också ha en sån! Fast dom sa att jag fick komma och hälsa på (a' hihi.
Sen så kom jag på att jag skulle ta kort på den fiina lägenheten, tror ni inte att batteriet var slut?! självklart! typiskt elviz-otur! haha.
Sen så åkte vi till farfar på sjukhuset. Han hade typ något med knät eller nåt, kommer inte i håg. Så vi typ pratade. eller pappa, farfar, farmor och mamma snackade. Jag fattade lixom ingenting! massa snack om pengar och axier 
*stavning?!*  så jag fattade ju såklart ingenting!
Sen så åkte vi hem till farmor och farfar i gen(fast farfar var kvar på sjukhuset) och käkade mat och glas. mums! :)
Sen åkte vi till lägemheten med lite saker i gen, sen till farfar på sjukhuset och gav honom en tidning, expressen! haha.
På vägen hem lyssnade jag på typ 2 låtar? haha, jag är nog latast i världen, orkar inte ens byta låt! haha.

Så när vi kom hem fixade jag en ansiktsmask och sånt där :)
Måste ju vara fräsch i skolan i morgon! hihi.
Ska gå och tvätta bort den nu!


puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0