hund bajs stinker!

Hellu sötnosusar!
Alla haft en bra dag? Typ kom nyss hem. hihi.

Svenska - Typ "faktade" om Selma lagerlöf igen. Kul! *ironi* haha, sen så hade vi kul också! hihi! Men innan vi skulle ha svenskan så var vi inne i "skåp rummet" så det stank verkligen! usch! Luktade möglig ost eller nåt. Usch!

So - Typ gjorde ett nuhetskryss. ick 6 rätt av 10 typ. Eller 5? haha, kommer inte i håg. mohahaha.

musik - haha! Först spelade vi typ liite gitarr eller nåt. Sen så skulle vi sjunga, ni vet, några spelar det, andra det och några sjunger? jo, och så var det "i'm yours"  vi skulle göra. Så jag och några nadra sjöng. Fast det var typ bara 1 som sjöng, alla andra mimade, haha, jag med! sen så skulle jag lukta på vickans sko (guud vad dumt det lät?!) jo, för det verkligen stank där med! Så vickan sa att det var hon hela tiden. Så sa jag att det inte var det, så sa hon att hon kanske hade trampat i något? så då skulle jag kolla det. Omg, jag trode jag skulle döö! Det stank verkligen! Hon hade typ trampat i hund bajs eller nåt?! blä.

Lunch  - Ehem? kommer inte i håg vad det var för mat? eller jo! Typ potatis och pannbiff. Usch! Så satt jag med wicki,marie, vickan och johanna <33 hihi, kul var det! haha.

Matte - ahah, läraren vart typ sur?! gud! han lovade oss att vi skulle få gå in i "lilla rummet", sen så började han fråga om någon annan ville det?! Så då vart vi typ sura, och sen så fick vi kanske inte gå till gläntan på måndag?! gud vad trött jag blir? så han typ skrek att vi skulle sluta tjata? ehem, okej?

B-språk - Typ tråkigt? som vanligt asså. Sen s¨å ska vi ha prov innan sport lovet. Kommer få IG-! haha. Sen så hade Josse ont i magen. Så jag fick följa med henne för hon skulle ta en tablett eller nåt. haha. Så skulle vi gå i väg, och så typ skrek jag eller nåt, och då satt det en kille där. Haha!

puss på att det är helg <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0