I går;

Lovade ju att berätta om i går förrut :) Så då tänkte jag göra det nu! :)
(btw, lovade ju att berätta om drömmen med? men jag har glömt den! :O kommer typ bara i håg att vi åkte urnt på massa olika världar, och den sista var det massa stora träd som sprutade brunkräm från H&M på alla som gick förbi och så typ dog man om man vart träffad?)

Jo, men först åkte vi hem till farmor och farfars gamla hus för att ta med farmor (ni vet, farfar ligger på sjukhus?) så åkte vi ner till stan för vi skulle käka lite mat. Vi gick till typ en kinesisk resturang eller nåt? jag åt friterad kyckling med sötsur sås och ris (eller jag fick nudlar i stället) När vi ätit klart åkte jag,mamma och sebbe till coop eller nåt och pappa,sebbe och farmor till sjukhuset för att hämta farfar (han skulle med till lägenheten, han hade ju inte sett den än! :O )
Så vi åkte till nya lägenheten, så farfar fick se den. Han gillade den tror jag, men jag älskar den verkligen! (dumma mig som glömmer ta bilder, men får göra det nästa gång, ska ju snart hjälpa dom att flytta!)

Sen åkte vi alla hem till deras gamla hus för att käka semlor ,dricka sockerdricka och ta ner saker från vindern. Jag och kajsa fick massa ramar (som man kan ha kort i) så nu är det bara att fota! ;)
Sen så hände det väll inte så mycket mer? farfar åkte tillbaka till sjukhuset (han var ju bara hemma på typ någonting som jag inte kommer i håg vad det heter haha) sen så var det typ dax att åka hem!

ja, det var typ det som hände? :)

Och sen så köppte jag såna där som tar bort smink och såna där typ "tvätt-servetter" som också tar bort smink. Det var ju rea! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0