Jag vann! :D :D <333

Vet ni?!
Jag är skit glad just nu!
Tiatern kom jag just hem och det var skit kul. Verkligen skit kul! I löve it! <333

Sen så såg jag att jag fått en kommentar av emelie, ni vet hon som jag var med och tävlade om en ny design hos? och jag vann!
Och ännu mer glad är jag över att det är ett till twilight-freak i klassen! haha. Så jag fick typ 2 låtar från twilight förrut i skolan? (a' I dag är jag så lat, så jag pallar inte skriva om hela dagen, så sry!

Men nu ska jag vissa er "låtarna och scenerna" som mina låtar är med på! hihi,.

Och så har vi prov i morgon, och läraren sa inte till? så det var en kompis om berättade. Tack gmn! :)<333


Puss <3


Kommentarer
Postat av: wiickan

jag kommer inte klara provet ;$

eller ah testet <:

2009-01-27 @ 20:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0