min dröm;

Såg att jag inte berättat om min ganska sjuka dröm?
Får jag väll göra det nu då! ;)


Jo, först var jag,pappa,sebbe och kajsa i stockholm, för vi skulle på någon presskonferans som "Kissie" skulle ha, sen så såg vi på en lapp att det var i göteborg, så då satte vi oss i bilen och åkte dit! Sen så gick vi till ett varuhus, som var helt öde!

Så gick vi in till en smyckesaffär som hette "CDon.com" och där inne stog "kissie" och en av hennes kompisar! Så hon började prata med mig, och jag stamade som en idiot! Piinsamt! tur att det bara var en dröm! Sen så gick vi med henne till en proppfull globben där hon skulle ha sin "Preskonferans", och när hon väl var där uppe på scen så började hon babbla på om att hon hade träffat ett jätte gulligt fans till henne, som var världens gulligaste tjej, och sen så bad hon mig att komma upp på scenen! Jag vart skit skraj och sprang hem hit till kristinehamn, hem till wicki! Sen när jag kom hem till henne hade hon redan vart hemme och packat åtmig, för vi skulle på klassresa!

Så kom Maria, våran lärare, och hämtade med oss. Så klämde vi in oss med hela klassen i en liten bil, sen kom vi fram till ett litet rött hus, med 2 hästar utanför, som egentligen är wickis hästar, och så var det 2 vagnar bakom som man kunde sitta 4 i samanlagt och en till vagn med en motor på, så kom det ut en gubbe och sa att jag och wicki skulle sitta i vagnarna längst fram och 2 andra killar i vagnarna bakom oss. Så vi satte oss där och alla andra fick sitta på motorn. Så började hästarna springa, och det var lika ostadigt och läskigt som att sitta på elefanterna vi red på, och jag var tvungen att kolla så alla satt kvar hela tiden, för jag var skit rädd för att någon skulle ramla av!

Sen kom vi fram till en grus väg och så var vi licom inburade, eller tja, det var hönsnät längst vägarna. "nedanför" vägen var det vatten och skog. Så sa maria att vi skulle gå ner och mata änderna, som en första utflykt, och jag flipade ut totalt för jag visste att det fanns björnar där nere, så jag började skrika och gråta! Men maria sa att så länge vi inte lät änderna bita oss så vi blödde skulle allt gå jätte bra! Så jag frågade hur änderna skulle kunna bita oss så hårt, så hon sa att dom hade huggtänder. SÅ jag fick panik, och gömde mig bakom wicki hela tiden och började skrika för minsta lilla ljud, sen när alla var nere vid "änderna" så kom det upp och åt upp magen på en av hästarna, så det vart ett stort, äkligt, blodigt hål på hästens mage, så då var vi tvungna att skynda oss, men vi var tvungna att "offra" halva klassen så inte björnen skulle följa efter, så vi lämnade kvar halva klassen! Sen så kom vi fram till en liten by, där hästen låg bakom ett skjul och skrattade av att den hade så ont, och jag grät för jag trodde björnen skulle komma tillbaka, och wicki skrattade för hon hade druckit sokerdricka (?!) Sen så när alla sov, kom björnen i gen! Så jag och wicki sprang hem till mig och upp på ett berg, där 3 vampyrer (dom på bilden, är ju med i twlight, men vad trode ni?! haha!) kom fram och började jaga björnen. Jag grät fortfarande och wicki skrattade typ åt allt!
Så vampyrerna "åt" upp björnen, innan dom började jaga oss! Och wicki skrattade så mycket så hon pissade ner sig, och då stack vampyrerna för dom tyckte hon stank! Oc jag grät för hon hade pissat ner ett par jätte dyra märkesjeans!


Usch, mina drömar är koonstiga!! :O
Kajsa hade också drömt om björnar, konstigt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0