mobb, men byggare bob.

Asså ni får ursäkta den dåliga uppdateringen! :O
jag har haft full rulle, eller nåt, här hemma.

I onsdags var jag med milla! massa kul asså!
Det var typ en tjej som var värsta divan, och hållde på med milla :O så hade hon lagt ut bilder på hennes och hennes systrar (som var välldigt fula!) så vi var ju tvugna att ge igen lite ;)
så hade hon skrivit ; nu kommer lite bilder på mig och min syster, den som mobbar är dödens!

Så jag och milla skrev massa saker, haha! Så vi typ skrev; Mobb med byggare bob!
Det var det som var det roligaste, och förmodligen den snällaste, utav det vi skrev! :)

Sen i torsdags var jag med wicki sötnosen! Massa kul, asså det är alltid kul med dom, men det är ändå kul att skriva! :)
Vi gick typ ut med eddie och massa flum!!
Och så började skolan! gud vad kul det var att träffa alla! :) har saknat jätte många...

I går städade jag rummet! Fast det var ju efter skolan, som inte alls var speciel, precis som alla andra dagar i skolan!
Alla skol-dagar bara flyger ju i väg!!
Tänk nästa gång jullovet börjar, då har jag redan fått mina första "riktiga" betyg!! :O Cant wait ;)

I dag har jag bara gått runt och slöat! Bytte om kläder vid 3, för då skulle jag med morfar till maxi!

Omg ;O hade panik förrut, mitt älskade smink var helt borta!! :O så jag åkte hem och letade, före jag hade letat här hoss mormor och morfar då, och hittade det verkligen inte!!
Men vet ni?! när jag kom hit igen, vände jag upp och ned på väskan, och vad tror ni ramlade ut?! jo, min sminkväska!! :D  <3
I kväll ska vi äta bakpotatis! mums!!

pussar <3



Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en trevlig kväll! :)

2009-01-10 @ 20:36:05
URL: http://plommonpaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0