nyårs afton!

Oh my god! ;O
var nyss inne och skulle kolla en sak på min egna lilla blogg, och såg att jag inte berättat om i går?! :O

då får jag väll göra det nu då;

Först stod alla ute i "halen" (kommer inte i håg vad det heter i kyrkan, haha!) och minglade, drack cider och åt salta pinnar. En efter en började mina brudar droppa in, haha!
Sen när alla pratat och så en stund så gick vi in till cafeet. Först pratade Jocke och Lovisa lite på scen, sedan åt vi förrät. Det var räkor och skagenröra i tunnbröd, men alla som inte gillade sånt där äckligt fick tunnbröd med köttbular och gurka! det var gott! (a'
satt vid ett stort bord, men bredvid mig satt Vivvi, kajsa och jozzan! :)
Sen så gjorde vi någon lek, ni vet den här när (i vårat fall) någon stod på scen, ska säga en bokstav och så ska en person´börja sjunga på den bokstaven. Fattar ni?
Dom som vann fick diska, så tur att vi inte vann lixom! :D
sen åt vi "huvudrätt" det var ris (:S) kött och sås. Och annanas! mums!
sen var det lekar och lekar och sen efterätt , marängswish (ni får fortfarande inte mobba min stavning! ;) )
Sen var det några fler lekar, och sen var det hårmodellernas tur. Jag, Vivvi, Moa, Jozzan, janine och 2 till tjejer skulle göra i ordning håret, så det såg kul ut! jag gjorde typ några små flätor och färgade dom rosa och luggen blå (H)
Sen så var det massa mer kul!
Sist var det raketer (<3) Några stycken hade tagit med sig raketer, och det var jätte mysigt! men tror ni inte min kamera fick slut på bateri?! självklart fick den det!
MEn vilken tur att jag hade med mig mobilen! :D
sen så gick jag och tjejerna bort och satte oss och snakade lite. Hihi.
Det här var bara berättat kortfattat, bara så ni vet! :)

men puss på kvällen! :)<3

BTW; ni är medvetna om att jag missade välldigt mycket mer än börjar av filmen för er skull va? ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0