p-piller mot finnar?!

Godmorgon!
Alla sovit gott? hihi.
Men kom på att jag inte berättat om min kompis (hon blir väll fett sur om jag säger vad hon heter här i bloggen?) jo, men hon var hos "finn-doctorn" som jag har döpt det till. haha. Jo då hade hennes läkare sagt att hon skulle sluta med sina gamla fin-tabletter och börja ta p-piller i stället?! visste inte ens att man kunde det? haha. Men jag tycker inte hon ska ta dom, ehem, ännu mer humörsvängningar?! omg, tror jag inte kommer våga vara nära henne då! haha ;)
Men egentligen har hon ju typ bara 2 finnar, som man inte ser?! och hon sminkar över dom. haha, förra gången sa hon till läkaren att hon inte sminkade sig?! ni ska bara se henne! haha, shit vad sur hon skulle bli m jag sa vem det var! :O


kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0