pluggar...

Hejsan!
Sitter här och pluggar spanska nu. har typ 6 glosor till på onsdag? (omg, hoppas det inte är tills i morgon, för då döör jag!)



Hoy - I dag
Por la manana - på morgonen
por la tarde - på kvällen
entre - mellan
!que rico! - vad gott!
el dia - dagen

typ dom var det! Tror det är första gången jag pluggar spanska faktiskt? haha!
XOXO
elviz



Ps; svar till Mikaela;
Jag vet faktiskt inte. men hoppas gör ´jag! Men det borde ju vara med extra material, dom brukar väll inte sälja massa olika? haha, jag vet inte! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! jag såg att du hade skrivit i Kissie blogg angående hennes Rolling Stones tröja. Här är en tjej som säljer en exakt likadan fast mycket billigare:



s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/19923966.htm?ca=11s

2009-01-25 @ 19:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0