sjuk.

Hejsan snyggingar!
Gick lixom hem från skolan i dag.
det var 7 tjejer som inte var i skolan i dag (när jag gått hem) räknade wicki och jag ut :O typ alla mådde illa och hade ont i magen :S
Så när jag kom hem sov jag, seda kunde jag inte motstå boken. Så nu är tredje boken i twilight-serien klar :'S
Usch, är ju läänge kvar tills den fjärde boken kommer ut! :'(
Men vet ni vad jag vill?
ha en hund... haha!
 men kommer aldrig hände så länge jag bor hemma ;)

Jag vet att det var någonting viktigt jag skulle skriva, men självklart har jag glömt vad! :O

Aja, skriver om jag kommer på det!

puss<3


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Nu har jag startat upp tävlingen alla väntat på! Du kan vinna sjukt fina priser, genom att bara gissa bilden. Var med du också!



Kram

2009-01-14 @ 12:25:20
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0