Snyggo man kan va då

Hellu!
I dag sov jag tills jag vaknade ;) hihi. Men det var typ till 10?
sen så tog jag frukost, gick ner och satte mig vid datorn och efter ett tag ringde wicki stumpan :)<3
Pratade i 1 timma? minst. haha.
Men jag börjar på att bli välldigt, välldigt trött på att vara sjuk! ba gå hemma och inte göra någonting? sitta vid datorn och se på film, dricka proviva och te vilket kul liv! :O -.-
Och så vill jag på bio, nu tack! på twilight (a'
ska försöka övertala wicki ;) hihi. Men tror inte det kommer gå... jag är lixom den lättövertalade av oss två! :)
Men fösöka duger!
Hon kanske skulle komma sen, och låna "om jag kunde drömma" boken. Hoppas (Y
Jag lider av osocialitet här hemma! och inga pengar på mobilen gör det bättre! (inte) 
I morgon kommer pappa hem. Han kanske kan tanka min mobil? :) mihihi.

Puss <3




Snyggo han är! kan man bli snyggare? och hans magmuskler gör han inte mindre heet :>

Kommentarer
Postat av: Twilight

Gillar du Twilight? eller kanske någon av skådespelarna? kolla då in min blogg och följ mig gärna på bloglovin.com

2009-01-16 @ 14:03:01
URL: http://twilightnews.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0