team jacob wrs team edward



"På olika twilightrelaterade sidor kan man ofta läsa om "Team Edward, Team Jacob or Team Switzerland". Det betyder precis vad det låter som; de som tycker att Bella borde välja Edward är med i Team Edward osv och Team Switzerland är helt enkelt neutralt"

(lånade texten av; http://twilightobsession.blogg.se/   )


Haha, jag är lätt med i "team edward"!

vet ni varför?

jo, för då blir det mer jacob till mig! haha, visst är jag ego? ;) :)

Haha, jag och wicki tycker jätte synd om jcob/taylor som aldrig har träffat oss! haha, stackarn!

hmm, undrar om han skulle tycka vi var lika snygga som vi tycker han är`?

äsch, det är inte möjligt! haha
Oj, vad hände med texten? går inte att få normal-storlek?
hoppas det försvinner när jag publicerar det här innlägget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0