tjejen med två ansikten.

Hellu.
Jag har inte pallat uppdatera i dag, så ni får förlåta mej? :)

Men nu på tv:n är det en liten bebis på 6 veckor. Med två ansikten?! omg! :O
Vad hemskt!
Och dom tror typ hon är någon gud? Dom fick typ massa besökare varje dag, för alla ville se på den "nyfödda gudinnan".
ursäkta, men hon är inte ens särskilt söt heller? (hoppas ingen tar illa upp? :S )
Fast hon måste ju vara välldigt smart? dom sa ju just att hon hade två hjärnor? coolt. haha.
Men då kan man ju typ ta av ett ansikte, och sätta på en annan kropp? fast det går ju inte, kom jag på :'S
haha! Elviz goes smart!
Men tänk om jag hade två huvuden, då skulle det aldrig bli tyst? :O haha, jag brukar ju inte ens vara tyst nu, med ett huvud. d kan man ju typ sitta och snacka med sig själv;
-Vem pratar du med?
- mitt andra ansikte.

haha.
Men manen ville ju typ inte ha henne först, men det ville mamman! hon vägrade lämna bort henne eller vad dom skulle göra.

Usch, stackars barn. (Omg, lät ju som mormor eller nåt! :s *skäms* )


Visst ser det ut som hon har en mage med en navel på eller något mellan ansikterna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0