090310

Hejjh bloggen :*

Sitter hör och ser på "den rätta för rosing" och tänker på vad jag ska se på sen; andra avenyn eller desperate...

Kom hem från teatern nyss också, det var fett kul!
Men omg, trodde inte att hon skar sig? ;o
Och så kommer jag inte vara med den 28 när vi ska spela upp "tack gode gud" teatrarna. bajsa på det! Men då ligger väll jag på en strand, eller så är jag ute och shoppar! I lööve it!
Men typ massa plugg nu!
engelska till på torsdag, och matteprov på samma dag! :'ssssss
Hata det !
haha, på tv:n:: hah, linda bråkar med han äldre killen som inte är svensk. Han ba; du kan inte prata svenska, inte engelska, och du kan inte skriva svenska ens!

haha, kul ;)

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0