090312

Hejjz!
Sry för ingen uppdatering!
Hade prov i dag (:s) Så jag pluggade i går, eller jag skulle plugga, men jag sommnade ;o ;$

Och i morse gick min plattång sönder! typ satt så här och plattade håret, och så började det knastra, sen så typ ba blixtrade den, så jag fick typ panik och drog ur kontakten.
Men nu har jag fått en ny! hihi, takk pappa (a'

I dag;

Typ trååk! lång dag och bajs :s
På so:n så typ så såg vi på film, och då var den en sån där enögdad skit stor jätte typ (en kille dåva också, han typ åt människor också. typ en människa var lika stor som hans lillfinger?)

(milla) - Elviz, visst vill du knulla han. *skrattar*
(jag) - Självklart! *skrattar*
(milla) - *skrattar*
(jag)- Me du, den kanske inte går så bra. hans kuk är säkert större än hela mig! *fundersam*
(typ alla)- *skrattar, skrattar, skrattar!!*

Och så hade vi ju prov. :s
gick typ inte bra. MEn jag svarade på alla, men mer än 50% var chansningar :'s

Men typ puss på er! :*

Och grattis på namnsdagen till alla som heter vicktoria (a' :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0