en skit söt kille (!) och ett gökande marsvin.

Heii bloggen!
I dag avr jag på bodaborg. jag fick bara två stämplar :'$
Var i lag med Jossan och Lovisa, men så dissade vi LOvisa. Oups ;)
Men sen så kom det en skit söt kille, och typ tre tjejer (en fj. blond, en utläning och en tjej som gick i typ 5:an?)
Jo, och så sa vi att om dom hjälpte oss på djungel-banan så skulle vi hjälpa dom på mumien.
Sen så var dom där med deras skola, så dom hade typ bråttom.
Men han var skit söt!
Och så typ hållde han min hand (aa'

Men jag berättar mer sen, om det gökande marsvinet! haha. Det var ju faktiskt lite kul dåva ;'o

men nu ska jag duscha, och göra mej fräsch för sen blir det melodifestivalen hoss janne.
Jag kommer dö om Caroline  af ugglas vinner! :o


puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0