flickan har hicka

Hola!
Sry för att jag inte uppdaerade i går... var med milla hela dagen typ :) :*
Skit kul! och massa flum, men vad är inte flum om man är med mej? ;) hihi.

Men i dag; Vi såg typ på film på svenskan och So:n. hihi, ni vet hercules? *stavning*
Och i dag i skolan har jag haft hicka typ 3 gånger? och så typ 1 gång hemma och så nu har jag det... ige ;o
usch, hicka gillar vi inte!
Spanska provet gick väll sådär... haha, jag och josse gjorde det typ tillsammans eller nåt :'$ (aa'
Säkert 10000000 felstavningar också! sånt gillar vi inte!


Nu är det greys anatomy som gäller! fast det är reklam nu!
Och så är jag typskit trött! Vaknade typ klockan 5 i morse :'s OCh bara hade ont i huvudet och mådde illa. Men sen så gick det över, så jag gick till skolan, men nu är det typ tillbaka eller nåt. :'s

puss <3


Kommentarer
Postat av: Elvira

gillar du också Greys anotomy vet inte hur det stavas men??

2009-03-07 @ 10:31:38
URL: http://elvizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0