jag vill ha choklad!

Mmm...marabo!
haha.
Gud vad gott. Bajs på att jag har "godisstopp" fram till sommarlovet, men får ju 1000 kronor så ;p


Aja, kom nyss hem från skolan. haha, typ rensat bilderna på mobben nu! :)
Tänkte göra det nu när jag får min nya mobil. Längtar!! :)


Skolan:
Inget spec.?
Jo, på NO lektionen så vart en av mina lärare typ skit sur, slog skit hårt i bordet. trodde det skulle gå sönder!...

Jo, och sen i fredags var det ju slagsmål i skolan, så Maria berättade bad som verklgen hade hänt;

Typ A och R hade börjat bråka med en annan, så då vart slagsmål. Så hade massa andra killar "hoppat med" i slagsmålet. Men lärarna visste inte om det var för att vara med eller för att skilja A och R från varandra. Så kom A:s pappa till skolan, och hade också vart med i slagsmålet, så då fick dom ringa till polisen. Så nu, nu är det en polisanmälning "på" det här.

Stackars A, jag skulle bli skit arg på min pappa om han också var med i "mitt" slagsmål, och sen så var det hans fel om det vart en polisanmälning :'s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0