köppt jeans legging i dag oxå! :)

Hejjz bloggen! ;*

Kom nyss hem, och så tog jag ju självklart bloggen!
Typ glömde ju (som vanligt) att ta kort på deras lägenhet...
men så fick jag ju (äntligen) ett par jeans legging från Gina Tricot. vart inte såå snyggt kort, men skit heta på!
jag vet andra bloggerskor som oxå har sånna, kanske ska ta och sno en bild från dom?... vi får se :)
men nu ska jag ladda över bilder! :)
Fast så ser jag ju på filmen som går på 3:an nu, med ashton kutzher *stavning*, ni vet hans om har "punk'd" på mtv,  Och han som är clark i "smalvile" på 6:an. kommer inte på vad filmen heter bara för det!
puss :)


Visst är linent gulligt? kommer från asos...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0