leker med madde, typ ;*

Hejjz bloggen!:*
Allt bra?
Själv sitter jag här med maddisch :)<3
Välldigt mucho funy! haha, visst äger jag på att blanda språk!


B-språk - Fick typ ba en läxa, till thailand. annars så satt jag mest och pratade, som vanligt.

matte -
Omg, läraren fick danp på mej o milla! hursäkta för att vi har kul! typ. sen så ska vi jobba med procent...igen! :o Usch, dumt! jag kan det ju redan, typ!

Lässtund - Läser "spöket på nätet" typ. typ skit dålig!

Lunch - Satt med Milla, jossan, tringa, pao och emelie. Men sen så stack typ alla fr deras lektion började, så då var det bara jag och milal kvar. Men vi hade kul, ändå!

Bild - Wicki var ju sjuk, så det var ba jag och johanna. Så jag, milla och johanna skrev kinesiska tecken på ett papper, jag valde "tro, hopp och kärlek". Så det ska jag rama in och sätta upp tänkte jag! men den är typ knövlig nu...

No - Milla satt och kalldade på mina händer, så ni ska få bilder sen.

nu - Nu leker jag med Maddish! typ skit kul! ska modella lite sen, så hon kan ta "dagens outfit" oxå, haha.

Och sen så har både Antonia och Vickan kommit hem nu! :D<3
Antonia och Vickan var typ negrar! haha. Men vickan ska opereras i morgon mor gallsten. Så lycka till gmn, du kommer inte att dö! :*   <3

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0