näsblod :( ocj jonas brothers :D<3

Godmorgon!
Jag vet, jar är uppe, och klockan är 8! ;o
MEn jag gick och la mig ganska tidigt i går oxå, eftersom jag sov väldigt lite i förrgår. :)
MEn det var ju inte så konstigt, att jag sov så lite asså, eftersom jag och brudarna hade fett kul! Vi såg på typ tre filmer.!
Och i dag vaknade jag av att jag blödde näsblod. Usch! Äckligt! ;o
MEn sen så var jag ju tvungen att lyssna igenom dom nya JB låtarna jag fick på mobilen i går. Lööve på dom! :)<3
Och joe är såklart sötast! men alla är ju söta förstås! :)


ha en bra dag! :)<3
JAg ska till säffle... igen! men sen så ska ju dom flyta, så det är ju därför! :)
Massa chärlek på er! / ElViZ :**




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0