nu ska jag berätta;

Om det gökande marsvinet!!
Alla som vart i boda borg i karlskoga, ni vet "vintern", den banan?
då så ska man ju typ krypa massor, sen kommer man fram till ett rum som man typ ska klättra upp för en typ... vägg, så får man nästan åla sig fram där lite?
jo, där var jag och jossan. Då kom det in ett par killer. typ gick i 5:an?
så var det en kille, och han såg ut som ett marsvin, jag skojjar inte! ;o
 Han hade typ 3 kill-kompisar med sejj osso, så dom heter typ kompis 1, 2 och kompis 3 ! :) ba så ni vet vilka jag menar!

typ såhär;
(han)-Wow! Brudar!
(jag)- ja? hur kom ni in...
(han)- det var väll f'*n bara att gå...
(kompis 1)- Han menar att han vill göka med er!
(han+kompisar)- *skratt*
(jag och jossan)- Ehem... okej?


Sen började dom tjata om hur bra "ni brudar" äe att ha egentligen. "dom städar åt en" "dom lagar mat" "man gökar med dom"
haha, vi tjejer duger till mycket mer killar, mycket mer! ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0