vinnaren i går! :o

Men gud vad jag bloggar nu då!  ;o
ME iaf; serriöst!
vinnaren i går på melodifestivalen. Snälla!
jag skäms över att vara svensk jue!
men jag har aldrig gillat opera, även fast många av ,mina kompisar gör det...
JAg och tjejórna hoppades jue på EMD, eller Alcazar!
alla sker så fort några av dom fick poäng. haha :)


Chärlek på deras outfit! en rosa mick oxå! ge mej!! och deras kläder, lööve it bby!

dom kanske inte är såå söta, men dom har absolut mycket större chans än den där... blåsfisken som vann! jag kan ju oxå skrika, bättre än henne (!) och högre! kan inte jag oxå få vinna!
jag tycker dom ska räkna rösterna igen!
serriöst, pinsamt att vara svensk jue!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0