090513

Hellu Darlings!
Sitter och funderar på om jag borde skaffa en ny header. Ja, det borde jag. hahah, någon som kan fixa den? (aa'
För moi suger på att fixa bloggar! Hon är mycket bättre på att blogga. hihihi.
Sen så funderar jag på vad jag ska ha på mejj i dag. Tror det blir den turkosa (eller blåa?) tunikan jag köpte i går från Bik Bok och ett par svarta tights. Vilka problem jag har. (i-lands problem hade låtit bra där.inte för att jag vet vad det betyder, fast typ 100000 personer förklarat det för mejj?)
hhihihi, kommer i håg en gång på slöjden, typ förra gången eller nåt, när Marie inte visste vad Bik Bok var. hahahah, gullunge! typ alla försökte förklara, men ja... hon visste til sist iaf.

Visste att det var nåt mer jag skulle skriva, men har glömt bort :$

KIss <3

Bjuder på en bild på mejj och typ halva vickan? ((: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0