22:15.

Oups! Skulle ju plugga i kväll! Shiiet! Har svenska och Spanska tills i morgon!
Omg!
Så får lixom slita mejj i från datorn och säjja hejjdå till alla på msn. :/
Typ babba!
Är det bara jag som alltid fastnar framför datorn, när jag ska göra någonting annat? någoting "viktigt", som plugga. Vikitgt, inte. Men jaja. N ska jag sluta Tjöta.
Hihihi, ni älskar mina ö:n som ba dyker upp i vissa ord. I know i'm right honey!

Men godnatt Älsklingar! Sov gott , och dröm om mejj om ni vill drömma sött!

Mitt Fina Öga. Jag vet att ni är avundsjuka nu.

 

I know y'a love me...

Kommentarer
Postat av: maria

åh så jävla fult öga, och NEJ usch vi är inte avundsjuka. Hela min klass skrattar nu.

2009-05-08 @ 09:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0