Avundsjuka små emos och wannabe fjortisar det finns ((:

Hejj Älsklingar.

Måste bara säga att det verkar finnas fett många avundsjuka små desperata elviz wannabes därute.
Men ingen vart ju förvånad va det... Och hörrni, små älsklingar. Vem har sagt att ni behöver läsa? jag tror jag klarar mejj minst lika bra utan er. Ni är bara så himla patetiska, små emos och wannabes fjortis som försöker få ner mitt självförtroende. Säger bara; lycka till bitches! It's never gonna happend!
Men herregud, om ni ska vara så coola och kommentera massa skit, stå för vem ni är oxå era små snorungar.
Det här är min blogg, jag skriver vad jag vill i den. Vad fucking jag vill, fattar ni era små tröga människor?
Ni är så fuckat dumma i hövve som tror att ni ska få ner mejj på samma töntiga, idiotiska osjälvsäkra nivå som er.
Melina och alla hennes små idiotiska vänner. Ni är så fuckat körda! hahahah, fjortis är det värsta ni kan säga? xD
Jag svär, jag dör av skratt! idioter står det inristat i eran panna. Pundon.Idioter.Fjortishoror.Körda.

Jag vet att ni älskar mejj, och det här inlägegt är det bästa och mest sanna ni någonsin läst! Så bara fortsätt hoppas att eran blogg kan bli lika fuckar bra, fuckat perfect och fuckar rosa som min någon dag!

kyss! <3


Kommentarer
Postat av: pinky

sv. haha, det är helt lugnt, hade vart lika nyfiken jag! men den blir klar idag. Jag har en testblogg också, där jag ska göra alla justeringar du vill ha i din blogg, så det bara är att kopiera kodmall ich stilmall sen och lägga in den direkt i din blogg =) Du har din nya design ikväll! =D Kram!

2009-05-05 @ 08:23:53
URL: http://piinkys.blogg.se/
Postat av: Anonym

euuuuw, jag döör!

2009-05-05 @ 09:52:59
Postat av: Melina

2009-05-05 @ 17:15:56
URL: http://melinalagerstedt.bö

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0