Godmorgon älsklingar!!

Godmorgon honey!
Typ är ready to go nu! hahaha, men börjar ju ninte försens halv 9 ändå. Tror vi har orgentering. Men jag sa tror... I Tisdags trode jag oxå det, men då var det ingen riktig gympa. Vi typ ba snacka och hade typ nåt prat bla bla bla. men om jag fattade rätt skulle det till och med vara orgenterings tävling i dag!! :o :s
Men jag och Wicki ska iaf springa tsm. som vanligt asså. hihihi.
Hahahah, sitter och ser på långben nu. hahahah, i'm a geek. :'s
Men dom är iaf söta.
hmm... Tror jag ska gå och kleta på mera mascara nu. Niice!
Men vilken tur ni har, ni fick ett morgon inlägg.

kyss <3



Kommentarer
Postat av: Linda

Dagens fråga - Tror du på äkta kärlek?

2009-05-07 @ 14:18:09
URL: http://typlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0