godmorgon btw ((:

Hejj Ällllsskklingar!
Typ allt bra med er?
Sitter här med vivvi. Hon sov lixom över här i går efter att vi grillade.
Typ ska berätta om berätta om i går?
(a'

Föst så åkte vi (jag och vivvi) till Jockes föräldrars hus för att typ grilla och fira valborg eller vad det var nåt man firade i går. Jag är bäst på sånt här, att veta vad man firar menar jag. Men så är det iaf... Men tbx till i går?
Först så kom typ massa människor. Sen så grillade vi. Efter att jag, vivvi och janne hade ätit upp så spelade vi kubb med Klas. Vi fick lixom ner alla hans såna där pinar, men vi lixom missade kungen. Så han vann? eller han sa det iaf...
Sen så drog vi till hembygsgården för att kolla på elden. Men lixom inga roliga där? eller jo... 1. Lollo ((:
Så jag och vivvi började typ spana på killar. hahahaha, förvånade? ;) Men så skulle vivvi typ vissa nån kille (en bög eller vad? Så vi lixom typ följde efter honom. Så jag kastade bak min mobil så jag skulle kunna kolla på honom, för han var skit ful, vivvi hade rätt för en gångs skull! Så jag lixom kasta i väg min mobil, så såg jag han. BBBÖÖÖÖGGG. Om nån frågar mejj asså. Och det vet jag att ni gör. Han kommer säkert bli pedofil eller nåt. Så var det en skit söt hund jag ba; kolla vilken söt hund!  Så då vände sig hunden om och sprnag till oss. Så fett söt! den "pussade" vivvi i typ hela ansiktet. I näsan oxå...
Sen när vi gick tillbaka vart jag typ skit flum, så jag började skrika på människor. Sen så lurade jag vivvi att springa upp och ner ggr 2 för en backe. hahahahah, jag är bäst, jag vet. Sen så när vi kom tillbaka till huset sa jocke värsta; elvira och viola, det är killar som frågar efter er på framsidan. Så jag ba; vivvi, kom, vi måste kolla!
hahahhh, jag är för lättlurad! behöver jag säga mer?
Sen så delade jag och vivvi på en sån där banan med choklad i som man grillar. Fett gott! Den tog slut på typ 3 minuter.
Sen så spelade vi spel och hade mys.
Men nu tröttnade jag på att skriva. Så nu ska jag sociala mejj med vivvi.

puss, ha en bra dag elviz-lowers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

omg patetiska unge, du vill typ skriva som en fjortis och vara som en, med mening.............

2009-05-02 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0