handtvätt, det gillar vi!

Hejj älsklingar!
Typ trååk skola i dag. Eller jag och vivvi retade alla för dom inte vet vad handtvätt är. Jag och wicki har typ ett "kodord" eller vad det heter. hahah, ni fattar nothing. Mejj gilla!
Hihihi, omg vad alla blir avundsjuka när jag skriver nåt bra! Typ chilla lite hörrni.
Sen så finns det inte så mkt att skriva om i dag?
vid halv 5/ kvart över 4 så ska jag och wicki ner till stan. Sen vid 5 börjjar teatern. Har bara en halvtimma på oss på stan, men jag tror vi hinner fixa det vi ska göra.
Sen så bantar jag oxå, men hahah! det går inge bra... Åt lixom 6 köttbullar i skolan :o jag som inte ska äta mer än en macka i skolan! En kompis gick ner 5 kilo på en vecka bara genom att inte äta skolmaten! Låter la nice? hihih, ja, det gjorde det!
I kväll kommer min nya design! pinky ska fixa den åt mejj. Väntar med spänning! ((:
Hoppas den blir lika snygg som jag hoppas på.

Nu ska elviz ringa wicki, bästis!

puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0