Have i tell y'a, honey?

Har jag berättat om när jag pratade i telefon... och engen var där?
nejj, trodde inte det!
Jo, det var i typ onsdags eller nåt, Så pratade jag med en kompis i min mobil. Och så bra babblade jag på (jag brukar göra så i bland), ni vet bara babbla om allt mellan himmel och jord. Och sen var jag så trevlig så jag brydde mig inte om att hon inte ens svarade. Så efter en typ kvart så hade hon vart knäpptyst, inte sagt ett skit, så jag ba "hallå?" Och så bara pep det.
Så jag ringde upp henne.

(hon)- Vad har du gjort på din mobil i typ en kvart?
(jag)- Pratat med dejj?
(hon-Nej! För min mobil typ dog för typ en kvar sen!

Så jag hade suttit och babblat på och ingen hade vart där!
Ibland tror jag faktiskt jag skulle passa i blont...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0