hihihihi, ni som är anonyma är töntar ((:

Hellu Honeys!
Nyduschad och fräsh nu. Men typ trååk? hahaha.
Ska nog ner och kolla på nån dokumentär med mormor xd Hahah, ibland är jag för söt!
Ska ner nu. Nothing else fun to talk about?! hihihihi, jo!
Jag måste berätta om engelskan i skolan!
Eller typ, det låter inte så kul, men det är fett kul!
Jo, vi ska typ göra ett radioprogram och spela in det och sen spela upp för hela klassen :$ Och wicki, hon är Britney spears, Antonia är Sussie (det är hon som ska ha en "talkshow"), Linn Christina Aguilera (ska vara hennes bästa vän!) Och jag, Jamie-Lynn spears!
Sen ska vi typ sncka om Wickis drogproblem. Eller asså hon spelar ju Briteny, så vi ska sncka om Britneys drogproblem. Hahah, det är fett kul asså. Fast Antonia typ skrattar för jag kan (enligt henne) så mycket engelska. Hahah, usch, i suck on engelska! men you love min Svengelska! I know, right!

                                   
(Jamie Lynn Spears= mejj)                (Britney Spears=Wicki)              (Christina Aguilera=Linn (?))

Sen så har jag ju ingen bild på "Sussie", eftersom hon är en påhittad person. "Sussies Talkshow" Heter programet iaf, och vi ska snacka på i en kvart! :o¨
Inte för det brukar vara nåt problem för mejj att snacka, men att behöva komma på ett manus är en annan femma ((:

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Tack så mycket för tipset!

Men jag är för feg för att lägga ut dagens outfit:O haha :D

2009-05-06 @ 21:28:16
URL: http://typlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0