i just love my self

Hejj ÄLsklingar.
Sitter hemma hos tringa nu.
I löve it. So much fun.
Men ska typ hem snart... Till mitt stökiga rum typ.
MEn hejj.
Typ trååk dag? öö.
Jo, jag fick typ kvarsittning på Spanskan :o
Jag och josse pallade inte mer, så vi sa typ att vi behövde gå och hämta pennor. Så vi typ stack.
Sen så tvingade Annete oss att gå tbx. Då så snackade jag och josse när vi kom tbx asså, och då fick vi typ kvarsittning. Typ min lärare är en bitch, eller vad?


Och sen när Tringa o jag skulle hem, så jag ba; hin är soim en äcklig cigarett fimp, luktar äckligt, och ba försötör allting.

Och så kom hon typ runt hörnet. Oups. Men hon hörde inget. Hoppas jag. hahah.


puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0