I just love them!

Vet ni älsklingar? :D
Inte jag heller! hahaah, jag är rolig, jag vet!
Men asså typ hjälp. blogg torka på hög nivå här!
eller typ... eller nejj. hahaha, det här vart ju nästan som att snacka med typ jossan eller nåt!
Ni vet som när man ska berätta något, sen så kommer man på att man inte får? hahaha, det är jag välldigt bra på att göra.
Asså att typ så ska man säga nåt, men sen så kommer man på att man inte får och man blir ba så trött på den andre som tjatar så man ba hittar på nåt som inte alls är lika hemskt som sanningen du inte fick brätta för den som berättat det för dejj! hahaha, ni gillar att jag bloggar om ovärda saker.
Och vet ni vad jag har lärt mejj?
att man kan faktiskt bli avstängd härifrån (blogg.se asså) för för mycket "provision" :o
Jag som älskar att provocera eller hur det nu stavas.
Det har ju Dessie blivit nu... men hon var ju verkligen drottning på det! Och jag är Prinsessa, för drottningen är ju alltid så gammal och har grått hår. Men då kanske Paow skulle vara drottning i stället, hon har ju typ överblonderat sitt hår så det är grått. Skit fult!
Vem färgar grått hår egentligen? gumman, grått hår får du när du blir gammal.

Men bruneter är ju hetast av allt. Iaf jag.
Elviz-den hetaste brunetten ever!

Damn! Jag fick i hop det till ett ganska stort inlägg! eller det kanske heter långt inlägg? hahah.

puss på er! // elviz-den hetaste brunetten ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0