I lööve it!

Pinky, tack! Jag ÄLSKAR min nya design ! ((: Ni kan oxå kolla den r. hahahahh.

Men sitter hemma hos mormor och morfar. Elin, Felicia och Elias åkte nyss.Typ kanske ska bussen upp till Karlskoga (eller ner, eller vad det nu heter). Hoppas (a' Hihi, Felicia var typ skit glad, för dom ska köpa en kanin i morgon. Men hon är ju 4 år. Eller 5? haha, hon är fett swöt iaf!
Sen inannan mormor kom och hämtade mejj var jag med Tringi i typ 10 minuter?
kul iaf!
Och sen så har jag fått hem alla bilder från Thailand! Bara att börja klippa och klistra. hahah, nejj då ((:

hihi, erkänn ni älskar min nya design!! <3
 Pinky själv på bilden ((: 

Kommentarer
Postat av: Pinky - modeblogg

sv. härligt att du gillar den, och är det något du vill ändra, ller vill att jag lägger till (kom till exempel just på att jag glömde ge dig skydd så ingen kan kopiera dina bilder =S ) så är det bara att säga till, så fixar jag det =D. Kram!

2009-05-06 @ 20:56:39
URL: http://piinkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0