i'm trött

Natti Natti älsklingar. Till och med dom som är lika bra och perfecta som mig blir trötta tidigt om dom vaknar av att någons pappa snackar i telefon vid 10 :o
hahaha, nejj, nu var jag taskig.
Men det är ju skola i morgon oxå. Har lovat mejj själv att jag ska få högare poäng på so-provet än en annan bitch i våran klass. hahaha, vem? a secret i never tell.
Tänk vad bra världen skulle vara om alla var som jag egentligen...
Alla skulle vara skit snygga, ha självförtroendet på topp, älska rosa och ingen skulle bli mobbad!
Vilken perfect värld.
Men asså är det bara jag som drömt, eller är det sant att om det blir föör mkt miljöförstöring på den här planeten, kanske vi måste flytta till en annan plnanet? :'s
Usch, får bo i hop med massa slemiga rymdvalelser som är såå olika mejj som det bara kan gå!
Vad hämskt!

nejmen nu ska jag dra och duscha.
puss på munnen älskling <3


Kommentarer
Postat av: antonia

lägg in en bild med en med två huvuden (:

2009-05-18 @ 16:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0