Jag luktar rök :'s

Hejj älsklingar!
Alla haft en bra dag? eller har ni bara suttit och längtat efter mitt liv ? hihihi, jo jag visste det.

Typ först så vaknade jag och fixade mejj och shiit, ni vet det vanliga? Sminka sejj, tvätta sejj, parfymera sejj, klä sejj, platta håret, fixa håret osv. Sen så drog jag och wicki till skolan. Sen så typ träffade vi Tringa.

I skolan var det typ det vanliga trååk? eller jag och wicki var hemma på mattelektionen för jag hade glömt min allergitablett. Oups. Sen så fick kärringen damp på mejj (igen?!?!?!) på No:n. BIIIATCH! hihi. Så på bilden var vi på konstutstälning, var lixom någon som hade målat "The Cullens House". Ni vet från Twilight.
Sen så typ vad det fett booring? Sen så hände det en sak på stan oxå... Men det är en hemlighet som vi inte ska berätta för nån. Usch, jag mår illa!


Sen efter skolan var jag med wicki älskling! hahaha, vi hade fett kul som vanligt! Sen så träffade vi josse gmn, tom, sofie och några fler.

(tom)- Du luktar alltid så gott elvira.
(jag)- eh... tack?
(tom)- *ska lukta på mig* Du luktar rök!
(jag)- *Samtidigt som Tom* Du luktar rök!
så alla började typ ass garva. Så nu tror typ alla att jag har rökt. Mys.
Sen så tyo sms bombade Linn, Vickan och Elin J mejj med sms som det stod "sötnos" i. hahah, man ba; palla?
typ över 50 st. men jag radderade typ alla.



Jag vet att du älsar mejj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0