Men typ hur då ?


Såg den här på bilden, och självklart så börjar jag fundera på samma sak som alltid när jag ser/hör något/någon med två huvuden eller nåt sånt. Är det samma människa bara det att den har två huvuden. eller är det en person (eller ja, nu är det ju en ko på bilden) och så sitter en annan person fast på den? så om jag hade två huvuden, skulle det lixom vara som två personer i samma kropp?
Seriöst tycker jag synd om den personen som skulle sitta i hop med mejj, ingen lugn och ro. hahaha. jag svär, jag kan typ aldrig hålla käften. Den andra "personen" skulle typ ta självmord eller nåt till sist!
Hahahah, det är lixom typiskt mejj att sitta och fundera på sånt här, men aldrig komma fram till något svar. Får väll fråga någon smart människa... Om ingen av mina underbara läsare kan svara? haha, typ tacksam om ni svarar! hihi.
<3


(tro det eller ejj, jag blunda och skrek inte, och det är en ORM!!!)


OMG!! så söt! ((:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0