ni är såå avundsjuka, älsklingar!

Hejj Honey! Eller kanske Honeys? finns ganska många som läser min blogg faktiskt! hihi, nyckeln till framgång; Uppdatera och ha bra självförtoende. Om du inte har det, låsas! dom flesta kommer ändå inte våga säga nåt till dejj fece to face! Här omdan när jag uppdaterade som en idiot, så hade jag 117 läsare. Ungefär dagen innan hade det varit ungefär 5 st? det var för jag inte pallade skriva mer än typ ett inlägg!

Jag svär, så länge du tycker det är roligt funkar det! Visa att du älskar det!  Och våga stå för vem du är. Om du är en emo (som jag inte gillar, som ni redan vet?) skriv om hur du skär dejj i armarna varje torsdag? hästtönt? skriv om hur mycket din älskade häst betyder om dejj?

Jag säger inte att man måste vara hästtönt bara för man har häst! Jag gilllar hästar. Massor av mina kompisar har hästar, och jag älskar dom inte mindre för det!

Jag älskar att få följa med wicki gumms till stallet. Fast det är liite äckligt att behöva städa hästarnas boxar. (liite hästsaker kan jag allt! Tro det eller ej!). Min förra kanin hade lixom en toalet, tycker hästar oxå borde ha det! hihihi.


men teatern var iaf fett kul! Omg vad jag skrattade!! Men det är en person i teatern som skrämmer mejj liite. hihi, jag hoppas ingen annan läser det här och tar åt sejj! Men det tjejen är iaf skit werd! Hon typ ville inte vara med när vi hade "gruppsex" (ni vet leken när man ska stå på varandras fötter?) och massa shiit. sen så... usch iaf! Hon skrämmer mejj, och hur hon ser ut! Omg! Bläää!
Men jag älskar alla andra brudarna i teatern, dom får mejj alltid att skratta! Men det är ju inte såå svårt, men ändå!

Sen så köppte jag 4 örhängen på stan oxå. kanske får se bilder någon annan dag. ör inte hemma nu...

Kyss!

miiin stad!! :d<3 Som inte ligger på landet. hahah, kanske dax att kolla i kartan, biatch? Du vet vem du är...


Kommentarer
Postat av: Ciara

Asså............... jag vill va som dig<33333333333333333333333333333333

Postat av: dejana

hahahaha ciaaaraaaaa!!!

2009-05-05 @ 20:55:17
URL: http://divanovas.blogg.se/
Postat av: Pinky

sv. tycker du det? Härligt! Men jag har fortfarande inte listat ut hur man får texten att inte vara så långt ut på sidan, men det tar sig i alla fall, haha. Ska försöka bli klar idag, om jag så ska behöva sitta flera timmar till =D. Kram!

2009-05-05 @ 20:55:26
URL: http://piinkys.blogg.se/
Postat av: Pinky

btw, vill du ha en liten presentationstext i menyn också? I så fall fixar jag gärna det när jag ändå är igång, och vad ska det stå i så fall? =). Sen om du skulle vilja ha en lite större profilbild (tänk dig typ Kenza's), så säg en bild du vill ha som profilbild, så fixar jag det med, lika bra att ta allt på en gång, haha. OM du vill ha det vill säga! =) (A). kram!

2009-05-05 @ 20:57:58
URL: http://piinkys.blogg.se/
Postat av: linnsan :*

hahaha, vårat radiopogram blir bäst (AAA)

hahaha :D

2009-05-05 @ 20:59:16
Postat av: Pinky

sv. jajjemen. haha, självklart behöver du inte ha någon presentationstext, du behöver itne ha någon profilbild heller egentligen, utan det var bara mer om du vill ha det =) Kram!

2009-05-05 @ 22:06:32
URL: http://piinkys.blogg.se/
Postat av: Pinky

sv. hehe, självklart! Som sagt, var bara förslag (A) =)

2009-05-05 @ 22:11:20
URL: http://piinkys.blogg.se/
Postat av: Melina

Hahahahhahahaha kallar du det där för en STAD?! Landet så det bara skriker om det hahahhahahahha

2009-05-07 @ 18:12:46
URL: http://melinalagerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0