Oboy, vilket häämskt väder :o

Hejj gullungar! Eller dom flesta av er är det iaf.
Usch, vädret här hemma i min stad är hemskt! Blåser o typ regnar lite ibland. Regnade typ fett mkt när vi skulle cykla ybx från teatern förrut? Och nu fryser jag!! Så jag tröstar mejj själv med ett glas oboy. Det här med bantningen går inte så bra som jag skulle vilja :'s Skärpning!
vi hade orgentering i dag. Fast wicki var sjuk. Eller "sjuk". Men jag tror hon var sjuk. Så jag orgenterade med Madde. Se så sprang vi tsm med Marie oh Milla oxå. Det var kul. not.
Sen så var vi jue på teater. Det var typ brodgårdsskolan som spelade? Hahaha, liite roligt var det iaf.
Sen så fortsatte vi med våran radio på engelskan. Hahah, i löve it!
Och så ni vet det där med två huvuden och allt jag frågade om i går, Antonia förklarade allt. Hahah, det var typ det enda vi pratade om den mattelektionen! Och typ liite annat. Men det har nt ni med att göra. hahahha, nejjdå!
Sen så hände det inget mer?
I morgon ska jag till Karlskoga, förmodligen! :d Nice!
Sitter och ser på vänner, typ första avsnittet?

puss on y'a<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0