Patetiskt.

omg patetiska unge, du vill typ skriva som en fjortis och vara som en, med mening............

Hahahaha, Ska vi snacka patetiskt?  vem är det som är patetiskt? att kalla nån fjortis, eller wnb fjortis, och sen inte ens våga berätta vem man är. Det är patetiskt! Du känner inte mejj. Du vet inte hur jag är.  Du när nog en sån där mobbad människa som snart får ett utbrott och dödar nån för du typ är såå mobbad. Det är patetiskt honey, det är patetiskt... Men nu ska jag nt slösa mer tid på dejj bby. My life will go on. And i'm not a fjortis eller wnb fjortis.

Blablabla tänkte jag skriva. hahah, typ ba fick lust eller nåt? äsch.
Kollar på nån film på 5:an. Fattar nothing! Typ massa krig eller nåt?
Men ska fösöka kolla på den. Eller så byter jag kanal. Usch, det var sår nu. hahahah, usch, äckel oäckel sår ! hahaha, ni älskar att jag rimmar, i know that.

pyss!

 
Gullig bild eller vad? ((:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0