putte, curry eller Prinsen?

Hellu!
Det är Torsdag i dag va?
även dom bästa som jag kan ha minnesförluster i bland vettni. hihi.
Typ sitter och chattar med rätt så många människor som oxå vaknat nu. Trodde inte det skulle vara såå många!
vill ni ha min msn? :'d
Hahaha, nejj, såå dum är inte ens jag :O tro det eller ej...
Nu är det lixom 6 veckor och typ 3 dagar kvar tills vi får katten! Det är en kille, så det blir en prinsen! Fett gulligt namn, eller vad?!
Men vi kommer typ inte vara hemma då... Tror vi är på gottland eller nåt då. Så vi får den typ senare.
Typ alla mina kompisar som sett den (den är hos min kompis nu, asså det var hennes katt som fick kattungar) Är typ helt kära i den. Men dom tycker typ att den ska heta Putte eller Curry. VAd är det för namn? :'s
Hihihi.
Men jag ska typ hitta min USB-Kabel, sen så kanske ni kan få se bilder. Eller så tar jag ba med Cameran nästa gång jag ska dit.
Sen så har jag gett bort lilleman (ni vet min hamster) till Sebbe. Han var jobbig och typ ba lät när jag skulle sova. Och han bor ju i samma hus så jag kan ju alltid "låna" honom lite. Hihi.

puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0