the bitch is on the top to stay

Hellu Darlings.
Kom nyss hit igen. Sitter hos mormor och morfar och ska sova här i natt oxå. Så fett tråkigt.
För er som undrar är det för att mamma jobbar natt och pappa jobbar med båtar, så han är i kanada nu.
Asså jag fick bloggnöd. Vad ska jag skriva om? :'s

men typ gud vad dom firar (jag menar verkligen firar) i norge nu då! ((:
I dag är det deras National dag, och dom vann eurovision songcontest eller hur det stavas.
Och i morgon fyller den där lite söte killen som vann eurovision song contest år tydligen.
Jag vill oxå fylla år. För då är det ba ett år kvar tills jag blir 15 och får köra moppe.
Jag ska ha en rosa! hahah, typ en rosa och guld. Shiit vad ball jag är.
Och så ska den va från Thailand oxå, för där vet jag att det finns sånna. I löve them!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0