Vi ska köpa katt! :D

Hejj alla elviz-löverz! Jag vet att ni skanat mejj.
Det har typ hänt fett mkt medans jag nt har bloggat på typ några dagar.

Och vi ska köpa katt! asså den är bara såå söt! I'm no kidding bitches. Sitter här och surar för att jag inte kunde sova över hos jossan och måste sova över hos mormor och morfar i stället. Usch.
Och sen så funkar det typ inte att låna deras internet så det är på bärbara nu? det har typ alltid funkat!
O så har jag fett ont i halsen. Och hostar typ tjugofyra sju! man ba; omg!
sen så fattar jag oxå varfr alla gnäller över att det är svårt att skriva med lösnaglar. det är ju svårt! Och skit svårt att messa oxå.
Hahaha, det var förresten en kille som jag känner som åkte in i ett staket förrut. hahahah, omg vad jag och några skrattade! Ni skulle ha sett oss. Hahahah.
men katten är typ röd o vit och typ världens gulligaste! Men den är typ ba 3 veckor, så vi får den om 7 veckor typ. Skiit länge kvar! Dom skulle typ ha dränkt den om inte vi skulle ha velat ha den...
Men vi vet lixom inte om det är en kille eller tjej än... Men den ska typ heta Alicia om det är en tjej eller Prinsen om det är en kille. asså jag kan inte ladda upp bild... Men den är såå söt!

hejdå, vet att ni saknat med honeys!

Kommentarer
Postat av: linnsan (:

den var jätte söt på kortet jag fick se på din mobil ! :D <3

2009-05-16 @ 15:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0