Y'a löve me!

Hejj Äslkling!
Hihihi, ska duscha nu. Har vart inne lite på bdb o facebook. I like!
Och sen så har jag kollat lite bloggar oxå. Eller ganska många... Men hittade typ värsta fjortisbloggen! Dom ba; "omg! Sen så hånglade jag upp honom oxå! Och sen kom hans tjej, o ja ba omg!" eller typ "ååh, jag älskar den här låten! Det är så j*vla gött att spy till din här låten när man är full!"
Men o shit omg! Dom är fjortisar, inte jag... Btw, OMG är mitt ord i bloggvärlden bitches!
Ska ner med datorn nu. Pallar inte mer. Ska äta upp glassen och dricka upp fantan (tro det eller ejj, fabta i stället för cola! hur mår jag?) Sen så ska jag nog kolla på tv oxå tror jag. Hihihi, mysskvällar gillar vi!

ni vet att ni älskar mejj! Godnatt alla elviz-löverz!


Omg (!!) Vad gott med Godis! omg!!

Kommentarer
Postat av: Melina

Hahahah OMG "ditt ord"..

2009-05-13 @ 21:59:21
URL: http://melinalagerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0